Avon Anew Rejuvenate 25+ Cilt Canlandırıcı Sistem

Avon satışı yapan bir arkadaşım ısrarla bu kremi denememi söyledi. Ben de sadece doktorumun cildime uygun önerdiği dermotolojik ürünleri kullanmayı tercih ettiğim için uzun süre almak istemedim. Ancak yoğun ısrarına dayanamayıp sonunda aldım ve denedim. Gerçekten kullanmaya başladıktan bir hafta sonra cildim daha mat ve esnek bir görünüm kazandı. Tabi bu çok beklediğim gibi değildi ama mucize beklemek de doğru olmaz sanırım :) .
Yaşlanma karşıtı yenileyici gündüz kremi SPF 25, canlandırıcı gece kremi, 24 saat etkili canlandırıcı göz çevresi kremi (gece/gündüz SPF 25) ve ikisi bir arada canlandırıcı jel temizleyici şeklinde dörtlü set olarak almıştım. Ürün açıklamasında 14 günlük düzenli kullanım sonunda ince çizgilerin görünümün de azalma ve pürüzsüz bir cilt olacağı yazıyor. Tabi düzenli kullanım sonucunda. Ben çok beklediğim sonucu alamasam da aslında güzel bir set. Ancak her kişinin cilt tipinin farklı olduğunu da gözardı etmemek gerekir. Benden çok daha faydasını gören ve memnun kalan kişiler var.
1.Adım; Kreminizi uygulamadan önce temiz bir cilt şart. İster yüz temizleme jelini yüzünüz ıslakken parmak uçlarınız ile dairesel hareketlerle uygulayın, ister benim gibi bir yüz fırçası kullanın. Ben fırça kullanmayı tercik ediyorum cildimin daha iyi temizlendiğini ve nefes aldığını hissediyorum.
2.Adım; Sabah kalkıp yüzünüzü jel ile temizledikten sonra gündüz kreminizi, akşam yatmadan önce de yine cildinizi temizledikten sonra gece kreminizi yüz ve boyun bölgesine yukarıdan dışa doğru masaj yaparak uygulayınız. ''Suna Dumankaya'' bir programda gece kreminizin içerisine bir çay kaşığı bal ve bir siyah üzüm suyu sıkıp karıştırın daha ışıltılı bir görünüm kazanırsınız demişti. Ben uyguladım gerçekten kremin daha etkili olduğunu gördüm dilerseniz sizler de deneyin.

3.Adım ise; Göz çevrenize göz kreminizi parmak uçlarınız ile küçük vuruşlar şeklinde masaj yaparak uygulamak.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Takipçilerim