Kryolan Tv Paint Stick - ( Elo - 2W - NB3 )

''Kryolan'ın'' uzmanlık alanı olan film, tiyatro, fotoğraf ve tv çekimleri için geliştirilmiş, kapatıcılık özelliği çok yüksek, içerisinde madeni yağ olmadan formüle edilmiş, en zorlu profesyonel gereksinimleri karşılamak için tasarlanmış, Maksimum konfor sağlayan, cildi yatıştırıcı katkı maddeleri içeren  Ultrafoundation. İçerisinde ki mikro-ince pigmentler sayesinde makyajınızın çok daha doğal, mükemmel ve kusursuz olmasını sağlar. 
İlk önce cildinizi iyice temizleyin. Daha sonra nemlendirin. Ardından nemli üçgen sünger ile cilt renginize uygun ''Kryolan Stick'' uygulayın. Transparan pudra ile sabitleyin. Sonuç mükemmel. Zengin renk seçeneği ile cilt renginize uygun tonu bulabilir veya renkleri karıştırarak elde edebilirsiniz.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Locosmetico dedi ki...

Merhaba, bloglarda okuduğum tavsiyeler üzerine gözenekleri küçültmesi için Kryolan Tv Paint Stick aldım ama ben de hiç işe yaramadı galiba ya da ben beceremedim. Blogumda da yazdım fotoğraflarım da var. Bir inceleyip bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz bu ürünün kullanımı ile ilgili.
http://locosmetico.blogspot.com/2013/02/kryolan-tv-paint-stick-fondoten.html

Sihirli Makyaj dedi ki...

Kryolan markasını çok iyi tanıyan biri olarak söyleyebilirim ki, tüm fondötenlerinin kapatıcılık özellikleri gerçekten çok iyidir. Sadece yapıları farklıdır. ''Kryolan Tv Paint Stick'' daha çok yağlı ve karma ciltler için uygun bir fondötendir. Cilt de oluşan gözenekler biraz çukur görüntüye sahip oldukları için onları kapatmak adına yapısı kalın fondöten kullanmak maalesef ciltte hiç istenmeyen, yoğun ve çamurumsu bir görüntüye sebep olur. Kryolan Tv Paint Stick kapatıcılık özelliği oldukça iyi olan bir fondötendir ancak doğru kullanıldığı takdirde. Yani süngerinizi ıslak değil hafif nemlendirmeli, fondöteni süngere sürüp cildinize uygulamalısınız. ''Supra Color'' eğer cildiniz çok yağlı değilse size daha uygun bir fondöten. Yapısının kremsi olmasından dolayı kapatıcılığını daha çok beğeneceğinizi düşünüyorum. Ancak çok ince yapıda daha doğal bir ürün tercih etmek isterseniz yine ''Kryolan'ın HD'' fondötenini mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Yorum Gönder

Takipçilerim