Takma Kirpiklerim

Uzun bir süredir koşuşturmadan ve 2 çocuğumdan vakit ayırıp sizlere yeni paylaşım yapamadım. Gerçekten bloğum ile ilgilenmeyi ve sizlerle bişeyler paylaşmayı özledim :) . 
Yeni aldığım ve çok sevdiğim takma kirpiklerim. Ben daha doğal durması açısından tek tek takılan kirpikleri tercih ediyorum. Sanırım bu da profesyonelliğin verdiği bir durum. 
Silivri Maxi AVM'den 6 TL. ya aldığım ''Linesse'' marka bu kirpikleri daha önce bir modele makyaj yaparken kullanmıştım ve gayet memnun kalmıştım. İçerisinde 20 kısa, 20 orta, 20 uzun toplam 60 adet takma kirpik bulunuyor.
''Charming Lash'' Eminönü'nde ZazaHan dan malzeme almaya gittiğimde yine kuaför malzemeleri satan Profesyonel Makyaj Çantamı aldığım dükkandan 4.50 TL.ya almıştım. İçerisinden 14'erlik kısadan uzuna 56 adet takma kirpik bulunmakta.
Bu bütün kirpikleri ise 1.50 TL.ya çok ucuz şeyler satan bir dükkandan almıştım. Son dakika hemen tek seferlik kullanmak için kalitesine bile bakmadan aldığım bu kirpikten hiç beklemediğim şekilde memnun kaldım. Doğal durması için gördüğünüz gibi kirpiğin birini 2'ye böldüm ve sadece göz kenarlarımda kullanmıştım. Böylece 2 çift kirpik elde etmiş oluyorsunuz. Hala bozulmadılar :) .
Yine ''Lionesse'' marka takma kirpik yapıştırıcı gerçekten mükemmel. Ancak diğer yapıştırıcılar gibi kurumasını beklemeden hemen uygulamanız gerekiyor. Hem tek tek hem de bütün takma kirpiklerde oldukça iyi. Ben siyah rengi almayı tercih ediyorum. Çünkü beyaz aldığınız da gözünüzün üzerine beyaz yapıştırıcı görünüyor ve onun üzerinden tekrar eyeliner ile geçip kapatmanız gerekiyor. Yine Silivri Maxi AVM'den 6-7 TL. ya almıştım.
Her ne kadar kendim de kullanmayı sevmesem de makyaj yapmaya gittiğim de çantanız da bulunması gerekenlerden biri de kirpik kıvırıcı. Silivri Maxi AVM'den 5 TL.ya almıştım.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Takipçilerim