Biominera Termo Aktif Krem

Bir süredir alıp denemek istediğim bu kremi 3 hafta önce nihayet sipariş ettim ve 3 günde elime ulaştı. Ben aslında zayıf biriyim ancak sıkılaştırıcı özelliğini çok merak ettim. Özel kampanya ile 1 kutu ''Biominera Termo Aktif Krem'' sipariş ettiğiniz de yanında aynı krem ve bir de ''Biominera El ve Ayak Bakım Kremi'' ile birlikte toplam 3 kutu kremi 100 TL.'ye aldım. Başka kampanyaları da vardı ancak ben bunu tercih ettim.
Kremin etkisi noter huzurunda kanıtlanmış. Sorunlu bölgelere (göbek, bel, basen) sürüldüğü andan itibaren etkisini hissettiren, spor ve diyet ile desteklendiğinde portakal görünümünün hafiflemesine yardımcı oluyor. İçeriği bitki ve meyve özlerinden (Biberiye, Portakal, Limon, Üzüm Çekirdeği, Tatlı Badem, Jojoba Yağı, Hidrolize Buğday Proteini, Susam Yağı, Isırgan Yağı, Gül Yağı,....) mineral, vitamin ve çok özel Termo Aktif aromalardan oluşmaktadır.

Kutusunu açar açmaz inanılmaz hoş bir koku yayılıyor. Hatta kremi kullandığınız oda da kokusu saatlerce kalıyor. Ben çok düzenli kullanamadım. O yüzden çok beklediğim sıkılaşma henüz olmadı. Ancak ılık duş aldıktan sonra kremi uyguladığınız da gerçekten uyguladığınız bölgede yanma oluşuyor. Teniniz daha yumuşak oluyor ve vücudunuza verdiği konu gerçekten çok hoş. Düzenli kullanımla daha iyi etki yaratacağını sanıyorum.
El ve ayak bakım kremi de oldukça hoş. Elinizde hemen emiliyor, yağlı his vermiyor. Dirsek ve dizlerinizde de kullanabileceğiniz hoş bir krem. Oğlum geçen eline geçirip kremin yarısını yere boca etmesi pek iyi olmadı ama bakalım kremler ne kadar başarılı olursa olsun, yediklerimize dikkat etmez, bol su içmez, egzersizlerimizi yapmaz ve düzenli kullanmazsak hiç biri bir işe yaramaz :). 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Takipçilerim