Flormar Matte Terracotta Eye Shadow M103

Uzun süreli dayanıklılık, ipeksi ve yumuşak bir hisse imkan sağlayan yeni geliştirilmiş terracotta formülü. Kremsi renklerle gözlerin tekrar keşfi. Bu yumuşak ve dağılmayan far serisi sayesinde gözlerinizde doğallığı ve matlığı keşfedin.
Uzun süre dayanıklı, gün boyu rengini koruyan yumuşak bir far. Kalıcı ve mat olduğu için aynı zamanda yüzüme kontürleme yapmak için de kullanıyorum. 
Matte Terracotta dağılmayan özelliği ve zengin renk seçenekleri ile makyajı seven bayanların beğenisine sunuyor.


  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 yorum:

Adsız dedi ki...

burda hangi rimeli kullandın ?

Sihirli Makyaj dedi ki...

Maybelline Volum Express kullandım ama bitti sayılır ben hala inatla zorlayarak kullanıyorum :)

Unknown dedi ki...

m104 rengi de kaş altı ve göz pınarı için süper

Adsız dedi ki...

rimelin kutusu ne renk peki ? ben çok beğendim, çok doğal durmuş :D

Sihirli Makyaj dedi ki...

Benden bişeyler evet çok doğru göz pınarı ve kaş altı için M104 çok ideal. Adsız rimelin rengi siyah bu rimelin detaylı bilgileri temmuz ayında paylaştığım ''Alelacele Bir Makyaj'' isimli paylaşımım da var. İstersen oradan da bakabilirsin.

Yorum Gönder

Takipçilerim