Golden Rose LipGloss Palette - 12'li Ruj Paleti

12 farklı rengin tek ve şık ambalajda sunulduğu ekstra parlak formüllü bir dudak parlatıcısı. Paleti açar açmaz burnunuza gelen vanilya kokusu  muhteşem. 
Dudaklarınızda yapışkan his vermeden nemlendiren ve  dolgunluk veren, büyüleyici bir etki yaratan bu ruj paletini hepinize şiddetle tavsiye ediyorum. 
İçerisinde göze batmayan çok hafif simler de bulunuyor. Dudaklarınıza istediğiniz bir ruju sürüp üzerine bu şahane parlatıcı rujlardan sürebilirsiniz. Tek olarak da kullandığınız da dudağınız da aynen palette duran rengi gibi duruyor. İsterseniz renkleri karıştırarak da çok güzel yeni renkler elde edebilirsiniz.
Bu benim denediğim bakır kahve tonunda ki parlatıcı. Dudaklarınıza verdiği ışıltı çok güzel. Üstelik yapışkan bir his vermeden.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 yorum:

justuntitled dedi ki...

Çok sevdiğin aşırı belli oluyo zaten:)

Sihirli Makyaj dedi ki...

Sanırım haklısın :))))

Adsız dedi ki...

slm lar bu paletin aynısından bende de var yıllar önce almıştım çok beğendim bitmesin diye kullanamıyorum. bunun içindeki renkler satılıyor mu acaba.golden rose un gloss koleksiyonunda var mı bu renkler, varsa acaba numaraları nedir? bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? :)

Sihirli Makyaj dedi ki...

Merhaba evet Golden Rosenin Lipgloss 12'li paleti gerçekten çok güzel. Hemen hemen tüm mağazalarına sordum, bende bir arkadaşıma hediye etmek için aramıştım.Ancak maalesef artık üretilmediği söylendi. Yine de sormak lazım çünkü malum hepimizin de bildiği gibi bazen ellerinde olmayan ürünleri bizde yok demek yerine artık üretilmiyor da deniyor. Ben de uzun zamandır bu paleti bulamıyorum sanırım gerçekten üretilmiyor olabilir. Gerçekten üretilmiyorsa ve ellerinde kalmış olanlar varsa da tarihleri geçmiş olabilir. Eğer bulursanız bu konuda dikkatli olmanızı öneririm. Bu paletin içerisinde bunulan tüm renkler tek tek yine Golden Rose standlarında bulabilirsiniz. 12'li olarak seçenek sunmuyor ama en azından çok beğendiğiniz renk ya da renkleri tek olarak temin edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

ya işte o tek renklerin numaralarını bilemiyorum ben, birçoğunu almak istiyorum. sanırım paletimle birlikte kozmetikçiye gidip g.d. standındaki arkadaşların yardımıyla arayıp bulacağız :)

Sihirli Makyaj dedi ki...

http://www.goldenrose.com.tr/index.asp İstersen öncelikle beğendiğin renkleri buradan da bulabilirsin belki yardımcı olur :)

Adsız dedi ki...

ah kardeş internetten belli olur mu hiç gerçek renkler :) avon kataloğunda bile aynı olmuyor... en mantıklısı gidip birebir bakmak :D çok teşekkürler :)

Sihirli Makyaj dedi ki...

Rica ederim. Tabiki olmaz ben fikir vermek açısından gönderdim yoksa o ürünlerin hepsine tek tek bakmak bile yetmez uzun uzun incelemek, dokunmak, kokularına bakmak ve denemek lazım. Ah biz kadınlaarr... :))

Unknown dedi ki...

daha önce hiç görmemiştim ya ben bu ürünü renkleri çok hoş lila bile varmış:):)

Sihirli Makyaj dedi ki...

Evet renkleri çok iyi gerçekten ancak artık üretilmiyormuş. Aslında rujlar sanki vazelinin içerisine renk katılmış gibi sadece çok daha parlak. Aslında küçük bir öneri bir ara öyle bir paylaşım yapıcam kendi makyaj ürününüzü kendiniz nasıl yapabilirsiniz. Mesela vazelin içerisine istediğiniz bir far yada allığınızdan az miktarda daha doğrusu istediğiniz renk tonunu tutturana kadar toz şeklinde kazıyın katı olmaması için vücut losyonu ekleyin bu şekilde ister far ister ruj elde edebilirsiniz üstelik hem çok ekonomik hemde kendiniz yaptığınız için sağlıklı :)

Adsız dedi ki...

acaba söylediğiniz karışıma bir iki damlada güneş kremi damlatsak dudak koruyucu olarak kullansak.. :) ben üstteki adsız arkadaş :D

Sihirli Makyaj dedi ki...

Olur tabi neden olmasın hatta şahane olur. Bebe yağı veya badem yağıda dudakların nemli ve pürüzsüz olmasına yardımcı oluyor :)

Yorum Gönder

Takipçilerim